Is het mogelijk om weerwolven van Wakkerdam met minder dan 8 spelers te spelen?

Als je bijvoorbeeld met 6 personen bent (1spelleider), kun je dan ook weerwolven van Wakkerdam spelen? Heeft dan bijvoorbeeld elke speler 2 kaarten?

PS. Ik wil er geen compleet ander spel van maken met minder dan 8 spelers.

4 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (2)

nee, dat kan niet., je moet uitvinden wie welk karakter heeft, en dan zou je zelf een weerwolf en een ander persoon kunnen zijn. Dan kun je beter weerwolven 1 nacht kopen. Dit spel duurt korter dan het basisspel maar je kunt het al vanaf 3 spelers spelen
anneliez
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+Nee ik zie ook niet hoe dat zou kunnen met meerdere kaartjes per persoon.
goede alternatieve optie ook
ja dat kan wel maar is niet heel handig dan moet je bijv. iedereen 2 kaarten geven en als bijv. iemand het spiekende meisje en een weerwolf teglijk is kan je opnieuw delen maar het is handiger als je het met minimaa 8 personen speelt