Alle letters, behalve de C, J, Q, U, X, Y en Z.
Ter info:
Pim-pam-pet is een, in het begin van de 20ste eeuw, uit Duitsland overgewaaid spel. Spear-Spiele bracht het daar oorspronkelijk uit onder de naam "Denk Fix!". Dat werd bij de eerste Nederlandse uitgaven vertaald in "Zegt het meteen!" maar later veranderde dat in "Denk Fiks!". Er verschenen nog veel andere namen voor dit spel maar de door Jumbo vanaf circa 1942 geïntroduceerde naam Pim-pam-pet is uiteindelijk de naam die de meeste mensen het beste kennen.
Er bestaan meerdere uitvoeringen van Pim-pam-pet. De bekendste variant van spelfabrikant Jumbo is geschikt voor alle leeftijden en bevat vragen als "noem een insect" en "noem iets dat je op je brood kan smeren".
Er zijn ook uitvoeringen waarbij er een beschrijving van een bepaald soort gebruiksvoorwerp op het kaartje staat. Of een algemene beschrijving, zoals 'hout' of 'rond' etc. De spelers moeten dan dus in plaats van de vraag te beantwoorden een voorwerp verzinnen met de juiste beginletter.
Er bestaat ook een variant Pim-pam-pet-picto, waarbij men op een tekening voorwerpen met de juiste beginletter moet zoeken. Verder bestaat ook een elektronische versie: Pim-pam-pet Electronic, waarbij een stem de letter zegt en men op een knop dient te drukken als men het antwoord weet.