welke deck builders toolkit moet ik nemen?

ik ben een tijdje geleden begonnen met mtg en ik wil graag een deck builders toolkit gaan kopen, ik kan kiezen uit: Deck Builder's Toolkit Amonkhet, Deck Builder's Toolkit Ixalan en Deck Builder's Toolkit Kaladesh. welke moet ik kiezen, of maakt het niet uit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Het ligtcer aan welke kaarten je wilt hebben, de naam van de deck builder toolkit geeft aan van welke set deze is en welke kaarten er ongeveer inzitten.

Voorbeeld:
https://mtg.gamepedia.com/Ixalan/Deck_Builder%27s_Toolkit
It contains 100 basic land cards (17 of each type from Ixalan and 3 of each type from Kaladesh), 85 fixed cards, 40 of ??? semi-randomized cards suitable for building several different Magic decks, four 15-card booster packs.

Toegevoegd na 2 minuten:
De Amonkhet deck builders toolkit bevat andere kaarten:
https://mtg.gamepedia.com/Amonkhet/Deck_Builder%27s_Toolkit
t contains 100 basic land cards (20 of each type from Amonkhet), 85 fixed cards, 40 of 125 semi-randomized cards suitable for building several different Magic decks, and four 15-card booster packs, two from Kaladesh block and two from Amonkhet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je hebt dus zelfde aantal kaarten, maar de deck builder toolkit set die je koopt bepaald welke specifieke kaarten je er bij krijgt.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dus verder is eentje niet beter of slechter?
Ritsuka
6 jaar geleden
Het is een kwestie van kans wat je in de booster packs en random kaarten hebt zitten, verder zijn ze vergelijkbaar. Het ligt er maar net aan of je een voorkeur hebt voor een bepaalde set.