Vier kaarten (potten) - waar iedereen geld op legt - liggen in het midden: aas, boer, vrouw, twee in de vier kleuren.
Vervolgens gaan spelers om beurten aanleggen: aan een kant de zevens aflopend naar 2, aan de andere kant achten oplopend naar aas. Als je de kaart die pot is aanlegt, win je die pot. Als je niet kunt aanleggen betaal je een boete.
Degene die als eerste uit is, krijgt deze pot.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk bedankt