Mijn PC crasht als ik steam games speel?

Hallo, dit is 2 weken pas.

Ik heb meerdere steam games, maar het gebeurd alleen maar bij deze 2:
Counter-Strike Global Offensive en Rocket League

Het opstarten gaat gewoon goed, goede fps niet langzaam ofzoiets maar als ik rond de 20 minuten het spel speelt, is het beeld ineens stil en het geluid blijft afspelen op dat ene momentje toen hij crashte.

Ik kan letterlijk niks doen en moet handmatig de computer afsluiten.

Computer specs:

Nvidia Geforce GTX 750 TI 2 GB
8 GB Ram
AMD FX 4130 Quad-Core Processor 3.8 GHz

En het heeft een X-boost aan het beging van het starten van de computer, ik heb het zonder x-boost geprobeert en met x-boost, geen verschil.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik heb ook trouwens gecheckt of er updates zijn voor mijn grafische kaart maar die waren er niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Misschien kan je Computer niet helemaal de Games aan die je speelt! Dat heb ik zelf ook dan Speel je een game maar je PC kan het niet aan bijv. omdat de Graphics te snel worden geladen of juist te langzaam waar door je PC zegt he Luister is ik kan dit niet aan ik stop er mee!