hoe sla je gta5 online op?

ik weet hoe je gta5 opslaat in singleplayer maar online moet ik steeds opnieuw beginnen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (1)

Als je klaar bent met spelen in online, moet je eerst via het menu teruggaan naar de singleplayer modus, en daarna pas het spel volledig afsluiten. Hij slaat dan pas op.
Dus niet ineens exit game doen, dan ben je data kwijt. Eerst naar appartement, en dam via menu terug naar singleplayer.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke maar je bedoelt dus eigenlijk dat je gta5 onine moet verlaten en dan gewoon opslaan maar dat kan ook niet slaat ie niet op als ik op gta5 online zit staater leave the game en er staat als je dat doet alle net opgelsagen dingen zullen verloren gaan dus ik denk dat je op gta5 online moet save
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
GTA online heeft geen save button. Hij saved automatisch op verschillende punten en als je je gegevens wilt behouden, moet je zoals de post hierboven zegt terug naar single player gaan (dan slaat het spel automatisch de gegevens van GTA online op) dus nog eens opslaan in single player heeft geen nut. Als het dan nog steeds gebeurt dat er niet op wordt geslagen, dan zijn er waarschijnlijk problemen met de rockstar servers.
Ritsuka
7 jaar geleden
ga eerst terug naar je appartement, dat telt al als een soort savepoint.