hoe kan ik een herhaling van Rocket League op mijn pc zetten?

wij hebben een PS4 met het spel Rocket League(soort voetbalwedstrijd maar dan met auto's). na een wedstrijd kun je je wedstrijd/herhaling opslaan. je herhalingen kun je wel gewoon via het spel terug bekijken, maar hoe krijg je ze op je laptop/computer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Ga naar de herhaling voordat je hem start druk je snel 2 keer achter elkaar op de Sharp button dan laat je de herhaling lopen en als die klaar is druk je nog 2 keer snel achter elkaar op de Share button nu is die opgeslagen
Doe nu een USB in je ps4 klik op de Share button ga naar clips rocket leage en nu kan je hem erop zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel!