Waar kan ik goedkoop, veel ballenbakballen kopen?

Ik heb net een filmpje gezien dat een man zijn huis volstopte met ballenbakballen. Nou vroeg ik me af, waar koop je die dingen(of heel vaak langs de ikea en broekzak volstoppen). Het liefst wil ik duizenden kopen, voor een goedkope prijs. Ik zie ze op internet voor 30 cent per stuk, kan het goedkoper?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (3)

Op markt plaats gaan ze voor 6 cent per stuk(1000 stuks voor 59,95 euro)

http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-overig/a1004206961-1000-ballen-voor-ballenbak-bak-of-vrijgezellen-feest.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW-PlwLdvhAa13qkM9pZ2AdTu9YsqbqjIzCAmCoA15U0F76gNh0-6hvAmdULJW07w9IPy6Z6Qd30SOVscgLvY0k1taE_48L-lPhIzKXr84ZQEZmKYcAtMJleBoxy95ya_5D-2OUMSt5IH3KS0N4Hcj88iFx8P17NPstM-fMrm9KPzqca1e7KGf0C82GV_4Etdbw
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms liggen er ook wel in de kringwinkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen duizenden, zoals in het filmpje.
Zoek even op marktplaats! Ook bij de kringloop liggen er soms een paar. Volgens mij zijn er ook groothandels die je op google kunt vinden, waar je een lagere prijs per bal betaald als je er meer koopt. Aangezien je er heel veel wilt kopen, lijkt dit me wel een goede optie. Ga desnoods naar een plaatselijke indoor ballenbak en vraag wat hun leverancier is. ;) Of heel vaak langs de Ikea en een tasje volstoppen inderdaad.