Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkoop, veel ballenbakballen kopen?

Ik heb net een filmpje gezien dat een man zijn huis volstopte met ballenbakballen. Nou vroeg ik me af, waar koop je die dingen(of heel vaak langs de ikea en broekzak volstoppen). Het liefst wil ik duizenden kopen, voor een goedkope prijs. Ik zie ze op internet voor 30 cent per stuk, kan het goedkoper?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op markt plaats gaan ze voor 6 cent per stuk(1000 stuks voor 59,95 euro)

http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-overig/a1004206961-1000-ballen-voor-ballenbak-bak-of-vrijgezellen-feest.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW-PlwLdvhAa13qkM9pZ2AdTu9YsqbqjIzCAmCoA15U0F76gNh0-6hvAmdULJW07w9IPy6Z6Qd30SOVscgLvY0k1taE_48L-lPhIzKXr84ZQEZmKYcAtMJleBoxy95ya_5D-2OUMSt5IH3KS0N4Hcj88iFx8P17NPstM-fMrm9KPzqca1e7KGf0C82GV_4Etdbw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms liggen er ook wel in de kringwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen duizenden, zoals in het filmpje.
Zoek even op marktplaats! Ook bij de kringloop liggen er soms een paar. Volgens mij zijn er ook groothandels die je op google kunt vinden, waar je een lagere prijs per bal betaald als je er meer koopt. Aangezien je er heel veel wilt kopen, lijkt dit me wel een goede optie. Ga desnoods naar een plaatselijke indoor ballenbak en vraag wat hun leverancier is. ;) Of heel vaak langs de Ikea en een tasje volstoppen inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding