Zijn er ipone spelletjes waarbij je Bluetooth gebruikt om te communiceren met de tegenstander?

Dus een spelletje/game, waarbij internet connectie nodig is maar je tegenstander in de buurt is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dat weet ik niet. Waarschijnlijk heb je aan mijn antwoord helemaal niks, want ik heb tenslotte ook een Samsung telefoon en weet niet heel veel af van de iPhone.

Maar ik wil toch wat algemeens zeggen. Namelijk: Veel spellen die je tegen elkaar speelt gaat via internet. Eigenlijk werkt het een beetje zoals WhatsApp, dat gaat ook niet via Bluetooth maar toch ontvangt de ontvanger van het bericht het bericht gewoon, via je internetverbinding.

Wat dus het punt is... Als je een spel tegen elkaar wil spelen gaat dat bijna altijd via de Internetverbinding en bijna nooit via Bluetooth. Dus als je een spel tegen elkaar wil spelen moet je als je bij iemand thuis bent het wachtwoord van de WIFI-verbinding vragen of anders om.

Het is natuurlijk ook nog mogelijk om het via je abonnement te spelen. Maar heel veel mensen hebben gewoon een prepaid-kaart of een abonnement zonder MB's, omdat dat simpelweg goedkoper is.

Misschien kan je wel op Google zoeken op bijvoorbeeld: Bluetooth spellen voor iOS.

Nogmaals, waarschijnlijk heb je niet veel aan mijn antwoord, maar ik wou het toch even gemeld hebben.