Heb je 2 dvd-lezers nodige voor de laatste versie van Cities XL (2013)?

Klopt het dat je voor het spelen van Cities XL (2013) 2 dvd-lezers nodig hebt? Op de site van gamemania staat dat bij de vereisten van je pc. Dat lijkt me heel vreemd aangezien de meeste computers/laptops er maar één hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee. Voor alle Cities XL games heb je maar een CD lezer nodig.
Die 2x staat voor de snelheid van de CD lezer.