Waarom blijft gta 5 hangen op loading story mode (PS3)?

Waarom blijft mijn gta5 hangen bij loading story mode? Ik moet hem dan ongeveer 10 keer restarten tot hij het weer doet.
Weet iemand misschien hoe je dit kunt verhelpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Dit probleem heb ik ook gehad, veeg gewoon met een zacht doekje over de achterkant van de cd en haal een beetje stof weg van waar de cd in hoort te zitten. Ik heb dit probleem sindsdien nooit meer gekregen.