Vriendenloterij garendeerd mij minimaal 15 euro, ik moet wel 1 lot kopen a 11 euro, kan ik dan meteen opzeggen zodat ik 4 euro winst heb?

Zie de actie

https://eredivisie.vriendenloterij.nl/speelmee

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb de 3 gelijke plaatjes die je nodig hebt voor minimaal 15 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Let op dat er staat: een welkomstcadeau van € 15,-. Dat wil niet zeggen dat jij contant vijftien euro zult ontvangen, maar "iets" dat dit bedrag waard is!

En er staat: Er zijn 14 trekkingen per jaar. De deelnemer machtigt de VriendenLoterij om de inleg per lot per trekking van het rekeningnummer af te schrijven.
Het zou mij niet verbazen als je dus verplicht bent aan 14 trekkingen deel te nemen.

Bovendien kunnen naast de maandelijkse trekkingen van de VriendenLoterij ook nog vier extra maandtrekkingen plaatsvinden. En je machtigt dus de organisator de daartoe benodigde inleggelden van jouw bankrekening af te schrijven.

Genoeg redenen om te beseffen dat jij hier nooit winst uit zult gaan behalen, maar de VriendenLoterij wel geld van jouw bankrekening afhaalt!

Toegevoegd na 7 minuten:
Nu ik verder door het reglement geworsteld ben zie ik staan:
met uitzondering van het inleggeld voor het eerste kwartaal of andere combinatie van maanden van de deelname aan de VriendenLoterij.

Dus je bent minimaal verplicht een kwartaal deel te nemen. Dat zijn waarschijnlijk vier trekkingen, en het kost je dus 44 euro.

Heb jij trouwens wel de minimum leeftijd van 18 jaar? Zo niet, dan gaat het sowieso niet door!
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, want er staat ook duidelijk bij.. bij 3 gelijke plaatjes.

Dus bij 3 gelijke plaatjes is de kleinste prijs 15 euro. Heb je bv maar 2 dezelfde plaatjes, dan heb je niks gewonnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en:

"Op de Eredivisiekaart staan 6 luikjes in de vorm van dug-outstoeltjes. Klap de 6 stoeltjes open en zie welke plaatjes tevoorschijn komen. Hebt u 3 dezelfde plaatjes? Koop dan een (extra) VriendenLoterij-lot en ontvang een bedrag van minimaal € 15,- of maximaal € 15.000,-. U kunt de actiecode activeren tot en met 24 mei 2013. "