hoe speel je texas holdem poker?

Ik speel het graag maar zou het graag eens leren echt spelen. Gewoon de basis stappen stap voor stap mooi uitleggen aub.

MVG

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De Texas Hold'em Poker spelregels worden uitgelegd op hetpokerspel.nl.
Texas Hold’em poker wordt gespeeld met twee tot tien mensen. Poker speel je met een enkel spel van 52 kaarten. Bij de start van elke ronde krijgt je net als de andere spelers twee dichte kaarten die alleen voor jezelf zijn, deze kaarten moet je geen van de andere spelers laten zien.
In de loop van de spelronde worden er vijf kaarten open op tafel gelegd, zodat ze voor iedereen zichtbaar zijn. De speler met de beste hand wint deze ronde en de pot. Verder op de site vind je een uitgebreide stap voor stap handleiding van de gang van zaken aan de pokertafel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt