Kun je Mario Bros 2 ook spelen op de Nintende Dsi?

Want op de reclames staat er een Nintende 3 Ds bij, maar het leek ons zo sterk dat dat dan niet wordt gemakaakt voor de Dsi. Zo oud is hij toch niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het hebt over new super Mario bros 2?

In dat geval kan ik hè mededelen dat deze alleen voor de 3ds beschikbaar is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hè =je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep, dankjewell

Andere antwoorden (1)

je kan het spel in de dsi doen maar het heeft tog geen zin want de 3ds spellen zijn zo gemaakt, dat je het alleen met het 3ds-systeem kan spelen