Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe je een texturepack kan installeren op minecraft 1.2.5?

Ik heb minecraft 1.2.5. En ik heb gehoord dat je texturepack's kunt installeren op minecraft maar ik weet niet hoe dit moet. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe je deze kan installeren? En kan iemand mij misschien een goede realistische texturepack aanbevelen?

Toegevoegd na 1 uur:
Moet je ook een mcpatcher of zoiets hebben? Want ik hoor een aantal mensen daarover.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

download je texture-pack> zet je texture-pack op je bureaublad> open minecraft> klik op "open texturepack folder"> sleep je texturepack (dat op je bureaublad stond) in de texturepack folder> nu staat hij in je texture pack folder> klik op "open texturepack folder"> kies welk texture pack je wilt en klik op "done"> start een wereld en klaar!

Ik persoonlijk vind de haloween texturepack wel mooi.
veel succes!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje wel voor jeantwoord Esmee261