als je kunt wachten, dan wacht je tot 28ste juli, dan komt nintendo 3ds XL uit!! en het gaat 200 euro kosten...Dit is waarschijnlijk beste tot nu toe...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste hangt dit ervan af waar je hem koopt. Je zou nog verschieten van de verschillen. De mijne zat tussen de 150 en 200 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb in maart bij bcc online een 3ds gekocht voor 156 euro een zwarte, voor de rode betaal je bij bcc 1 euro meer,
maar ik gebruik em nauwlijks meer...