Waar kan ik een degelijk springtouw kopen?

Mijn broertje is onlangs begonnen met een vechtsport (geen idee welke precies) en zijn trainer heeft hem verteld dat springtouwen goed is als cardio training en een perfecte warming up.
Met deze warmte wil ik niet naar de stad en een groot risico lopen zonder succes terug te keren, dus ik hoop dat iemand weet waar ik een springtouw kan kopen.
(Speelgoedwinkels? Blokker? Iets totaal anders?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

In een sportwinkel kun je goede kwaliteit springtouwen kopen, van bijvoorbeeld Nike.
Speelgoedwinkel zou ik niet doen, die zijn vaak veel te kort (gericht op kinderen).
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij hoeft denk ik niet per se een springtouw van enorm goede kwaliteit aangezien hij snel verveeld raakt, daarbij is hij maar 14 en vrij kort. Maar in ieder geval bedankt, ik zal er zeker naar kijken (: (ps. loveless ftw.)
Ritsuka
11 jaar geleden
Deze info gaf je er allemaal niet bij. Als hij maar 14 jaar is, kun je waarschijnlijk wel iets bij de speelgoedwinkel halen.
De springtouwen bij de sportwinkel zijn zeer sterk, maar ook best duur dacht ik.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ow, valt best mee, 15 euro: http://www.zalando.nl/cc667nametag-zwart-ni1-dzw-0018-99.html

Andere antwoorden (3)

Heyy,
Bij Perry sport hebben ze springtouw(en) van n bepaald merk en ze kosten zkr minder dn €5..
groetjesss andy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werdt het verkocht door de trainer zelf. Ik zou inderdaad ook gaan kijken bij de perry sport of iets vergelijkbaars.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, je kunt ze denk ik het best in sportwinkels kopen maar in sommige speelgoedwinkels heb je van die draden waar je dan van kunt knippen, die zijn meestal ook wel goed.