Maffe, lelijke, absurde kado's voor dobbelspel met sinterklaas?

We gaan dus dobbelen om kado's. We besteden allemaal 15 tot 20 euro. Het is de bedoeling maffe zinloze dingen te kopen die niemand wil hebben en juist dingen die iedereen wil hebben.

Ik zoek dus een beetje absurde, gekke, onverwachte dingen in de trant van een mandje om je broccoli in te stomen of een lelijke badmuts enz.

Heeft iemand een goeie suggestie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
53.1K

Het beste antwoord

Ga een middagje naar de kringloopwinkel en er gaat een wereld voor je open!ik heb dat sinterklaas spel ook eens gespeeld met mensen,had echt de meest grappige cadeaus zoals een lp van Lee Towers,een Mart Smeets trui en dat soort ongein...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

een sla wasser? xD of een schrubding voor onder de douche? een computer koeler. kerstballen. 5 euro mobieltje. muffins.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een maffe toiletborstel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gehaakte kleedjes (in lelijke kleuren)

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien is een bezoekje aan zo'n euro-shop een idee? Daar zie ik zoveel dingen die ik absoluut niet zou willen hebben (maar ja, misschien net een ander weer wél) ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kadootje uit de XXX winkel. altijd hilarisch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In onze familie is dit ook een geliefd spel.
Waar je leuk kunt kopen is in de € 1.00 of € 2.50 zaken.
ook de kringloop winkel vinden we altijd wel wat.
DE rest zochten we in eigen huis bij elkaar.
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maffe kadoos voor die prijs? Ha ha, wij hebben dit jaar de prijs van het kadootje juist opgeschroefd van 2,50 naar 5 euro per kado zodat we tenminste iets fatsoenlijks konden kopen.

Maar goed, tips genoeg ;-)

- Bij de hema of mediamarkt heb je een heleboel goedkope elektrische apparaten. Misschien een goedkope rijstkoker, strijkijzer, krultang, etc.
- Maffe films uit de jaren 50 en 60
- Een hele grote teddybeer
- Een groentemand
- Voor 15 euro aan lege cd-doosjes
- Via marktplaats cd's met oude hits uit de jaren 80 en 90
- Crocs
- Enorme pantoffels met een apekop
- Een heks als mobile
- Stripboeken (rooie oortjes ed.)
- Een opblaasbeest

Kijk ook eens op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vleeskleurige satijnen nachtjapon van zeeman werkte bij ons dobbelspel aal een speer op de lachspieren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagelborstel, afschuwelijke mokken, borden, schaaltjes, grote witte onderbroek, afgekloven pennen en potloden, cd''s die vreselijk ouderwets zijn, haarkrulspelden, halve bollen wol, oude versleten handdoeken, oude schoenen, lege eierdoos gevuld met confetti, lege aanstekers,

lege enveloppen, set ansichtkaarten, thee- en handdoeken, washandjes, kaarsen, chocola, agenda, kerstballen, make-up, wierookstokjes, bij de Action, Wibra of Zeeman kan je ontzettend veel van dit soort dingen kopen onder of rond 1 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeetje wat een lijst! je hebt ervaring :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee echt niet ik schud het zo uit mijn mouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk mevrouwStem komt u maar, het eerste kadootje heb je al te pakken en dat is een plusje van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel of Lora net een paar kastjes heeft leeggeruimd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaha humor.
Ik zag vanmorgen bij de Action een ding met zuignappen en een borstel erop die je in de wasbak kunt plakken om glazen op schoon te maken - handig voor als je thuis een kroeg hebt :lol: Nog geen twee euro.

Maar wat is er mis aan een stoommandje ?? Dat gebruik ik al jaren......:oops:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, das ook leuk!
Maar nee hoor er is niks mis met een stoommandje, heb er zelf ook een! Ik kon zo snel niks anders bedenken...
Toch niet voor 15 tot 20 euro maffe kado's hoop ik? Tuurlijk mag je een hoop lol hebben, maar dat vind ik toch wel zonde. Ik zou een kip adopteren ofzo, of een gans. Kijk verder eens bij een instelling of verzorgingstehuis. Daar hebben ze vaak zat zelfgemaakte dingen, soms leuk, som ook maf. Steun je een goed doel, en zij ook blij. Hier in de stad hebben ze er ook van die winkeltjes van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag is al eerder gesteld door mijzelf; check deze link:

http://www.goeievraag.nl/vraag/afgrijselijk-cadeau-dobbelspel-niemand-vijf.27792

Maarre, ik weet dat je bij euroland of Action de meest lelijke dingen kunt kopen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heh, wat raar, jouw vraag stond niet in het lijstje soortgelijke eerder gestelde vragen.. maar er staan wellicht hele andere dingen in deze vraag dan bij die van jou. Grappig, ik ken de winkels euroland en action niet, ik zal ze es kijken waar ze zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook wel eens gehad. Maar ik weet niet waar je woont, kijk anders eens op deze sites:
http://www.euroland.nu/
http://www.action.nl
Succes!
Ik vind het ook onzin om voor dat geld onzinnige dingen te kopen die niemand wil hebben, dat is toch geld weggooien? Ik heb dat spel ook eens gespeeeld, en iedereen bracht wat uit z'n eigen huis mee, dat je niet meer wilde hebben. Iedereen heeft genoeg spullen in huis, waarvan je denkt: wat moet ik er mee? We hadden een heel leuk spel, want mensen brachten vreselijke cadeau's mee (én hele leuke!).

En die 20 euro kun je dan overmaken aan een goed doel, bijvoorbeeld Amnesty International, Unicef of St. Aap.
Heb je én een leuke avond én een goed gevoel dat je iets zinnigs met je geld gedaan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zinloze 1 euro knallers!

p.s. leuk idee trouwens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Turby Towel!
Zo'n tellsell handoek, die je op verschillende manier in je haar kunt doen, of kunt gebruiken als vaatdoek. echt NIEMAND wou hem hebben bij ons dobbelspel!

Bijna alles van TellSell is trouwens wel hilarisch.

BTW. Een leuke (nieuwe) website voor het dobbelspel is te vinden op www.sinterklaasdobbelspel.nl of www.kerstdobbelspel.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een doodgeslagen mug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maffe, lelijke en absurde cadeau-ideeën voor een Sinterklaas dobbelspel kunnen zijn: een wc-papierhouder in de vorm van een dier, een foute trui, een blikje met gepekelde augurken, een tandenborstel in de vorm van een banaan, of een kalender met foto's van katten in gekke kostuums. Klik hier voor nog meer gekke, goedkope Sinterklaas cadeautjes.