weet iemand een site waar ik scrabble kan spelen? (gratis)

hi,
ik wil graag scrabble spelen ,maar vind geen site waar hij gratis is en niet hoef te downloaden. weet iemand een site waar ik niks hoef te downloaden en waar scrabble spelen gratis is?

Toegevoegd na 16 minuten:
wat belangrijk is om te zeggen ik heb geen java en kan dat ook niet instaleren om een of andere regel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Misschien kan je hier wat mee ?
Anders, als je een iPod of smartphone hebt, kan je Wordfued downloaden, een app waarbij je scrabble kan spelen met andere mensen uit de hele wereld :)

Toegevoegd na 5 minuten:
Wordfued = Wordfeud, excuses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via hyves of spelpunt zoeken op woordtornado

Toegevoegd na 2 uur:
en via facebook, ook zoeken op woordtornado
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je facebook hebt kun je words with friends spelen via facebook.