Ik heb zojuist mijn xbox 360 HD geformatteerd. Nu ben ik al mijn gewonnen auto's van Forza Motor Sport 4 kwijt! Hoe krijg ik deze weer terug?

Is er een mogelijkheid om deze weer terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die krijg je niet terug, je hebt alle data gewist dus ook die auto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en auto's die ik gekocht heb via microsoft store, ben ik die ook kwijt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of kan ik die terug downloaden via mijn account?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste gok ik. Gewoon gaan downloaden totdat je geconfronteerd wordt met een betaling, als dat niet gebeurt zit je goed.