Wat is het Engelse woord voor het kaart spel pesten ?

Wat is het Engelse woord voor het Kaart spel pesten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
47.9K

Het beste antwoord

ik heb het op vakantie in Frankrijk eens uitgelegd aan een stel Amerikanen op dezelfde camping. Daar vertelden ze me dat het sterk leek op een spel wat zij "Crazy Eights" noemden ("rare/gekke achten")
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede uitleg.

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk Mau Mau! Niet zo bekend, ze spelen vaker crazy8's , een variant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is Crazy Eights. En alternatieve namen zijn Crates, Switch, Swedish Rummy, Last One, of Rockaway. In Duitsland wordt het Mau-Mau genoemd, en in Zwitserland Tschausepp.
Amadea