Wat is eitje tikje?

Ik zie het de laatste tijd heel vaak hier maar ik ken het niet:$

Het is neem ik aan een spel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij eitje tikken heb je allebei een hard gekookt ei en die tik je tegen elkaar aan. De persoon waarvan het ei nog heel is mag door naar de volgende ronde. Kunst is om met de goede kant van het ei te tikken ivm de zwakheid van de luchtkamer en je te laten tikken. Dan schijn je de meeste "overlevingskans" te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jo