Heeft iemand nog een leuk idee voor een goede grap? Ik woon aan een fietspad, openbare weg en voetpad

We hebben net de "invisible rope" gedaan was leuk alleen is de grap er gauw af. Graag wat suggesties

Weet jij het antwoord?

/2500

Leg op je fietspad wit papier over de stipjes wit die je bij je fietspad hebt als je die niet hebt kun je ook dit doen: Ze een dun touwtje aan de weg dat vast zit aan water en als er iemand over heen rijdt gaat het water vallen

Bindt een nylon touw aan een lege portemonnee en leg dit op het fietspad. Ga zelf in de bosjes zitten en als iemand het wil pakken, trek je snel aan het touwtje. Heel flauw, maar wel vermakelijk.

Leg een oude portemonee op de weg met een dun visdraadje ... Zodra. De fietser het wilt pakken trek je het weg ...

plak 5 cent aan de stoep met secondelijm, moet je wachten hoeveel mensen proberen op te rapen XD zie je ze kijken als het niet lukt!!

Okee, deze reactie zal wel verwijderd worden... :) Maar nee, ik weet geen goede grappen, grappen in het verkeer zijn levensgevaarlijk. Ik reed laatst bijna een fietser aan op de scooter omdat iemand voor de grap net deed of hij voor mijn scooter ging springen! Noem me een zuurpruim maar ey, ga je lol eens even ergens anders halen dan in het verkeer zeg... Humor genoeg.

Dat geld op straat plakken is heel leuk ja, heb ik ook wel eens gedaan. Ook kan je een briefje van 50 kopieren, uitknippen en op de stoep leggen. Best grappig, al worden sommige mensen er niet vrolijker op als ze de achterkant zien.. :p

In Nijmegen hebben een paar gasten een oranje hesje aangetrokken en de plaatjes van de verkeerslichten vervangen door schunnige handelingen. Ook grappig als je in de auto zit: toeteren en dan met z'n allen de andere kant op kijken. Je kan ook met een groepje verbaasd naar boven kijken, keertje wijzen doet het ook altijd goed.

Vroeger vond ik het leuk om samen met een vriend bestuurders voor de grap te houden. Dat ging als volgt. Eén van jullie gaat in de berm liggen zodat het lijkt dat er wat aan de hand is. De anders gaat met een paniekerige blik in zijn ogen zwaaien naar voorbijkomend verkeer. Als ze dan stoppen zeg je alleen: ''Wilt u een beetje zachtjes rijden? Mijn vriend slaapt.'' ^^

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100