Wat is een leuk spel wat je kunt doen met (alleen maar) pepernoten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grote op-eet-spel!!! Wie de meeste pepernoten op één dag op kan, zonder over te geven, wint!

Het beste antwoord

Solitair! Leg de pepernoten in de vorm van een dubbel kruis en "spring"dan met de noten over elkaar heen. Uiteindelijke doel is om te eindigen met één noot in het midden. Zie voor een voorbeeld onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gooi een stapeltje pepernoten op tafel, het spel is dat je of 1 of 2 mag pakken. Diegene die de laatste pakt heeft verloren. Het spelletjes is moeilijker als het lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ga ik proberen! dankje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dammen, vlooienspel... naar elkaar gooien... en opeten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knobbelen. Normaal doe je dat met lucifers, maar met pepernoten lukt het ook wel. Iedereen krijgt een bepaald aantal pepernoten(ik geloof 3 of 5), en neemt er daarvan in zijn hand (mag ook 0) Je legt je gesloten hand op tafel, en iedereen probeert te raden hoeveel pepernoten jullie bij elkaar in je handen hebt.
anneliez
13 jaar geleden
Gooi 20 pepernoten op tafel en raad voor de tijd hoeveel pepernoten er met de bolle kant naar boven liggen op tafel of met de platte kant naar boven .