Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb voor mijn nintendo ds een dstt kaart gekocht, maar nu....

heb er spellen op gedownload, maar als ik ze in mijn ds steek dan krijg ik niks, zelfs geen ds menu??? iets verkeerd gedaan maar wat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er zit als het goed is een website bij, en daarvan moet je moonshell downloaden. en dan heb je een menu en kan je spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.ndstt.com. Zoek de juiste taal en download hem naar je pc. Dubbelklik op het bestandje en geef als locatie je micro sd kaartje. Alshet goed is moet dat werken. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst moet je het menu downloaden. en dan pas kan je bij de spelletjes. bij onderstaande site kun je ze downloaden. er zijn 2 soorten, je moet zelf maar even kiezen welke. Bij de eerste kun je beter bij de muziekspeler en slot 2, maar bij de tweede zijn de spelletjes overzichtelijker. bij de derde bron kun je achtergronden downloaden: download het, zet het bij het mapje skins en klaar.

Toegevoegd na 34 seconden:
je moet ze natuurlijk dan ook nog op je sd kaartje zetten he? :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Firmware van dstt googlen, en op de root van je kaartje zetten. Niet in een andere map dan werkt het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding