Als je lag hebt maar alleen in de avond (na 18 uur), waar zou dit aan kunnen liggen?

Volgens de internet speedtest is het internet inorde. Ook mijn fps is normaal. Het begint meestal iets voor 18.00u en blijft voor de rest van de avond. Windows en NVIDIA is geüpdate naar de recentste versie. Hoe kan ik de lag verhelpen? Het spel dat ik speel is CSGO.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er meer mensen savonds aanwezig in huis? Misschien zijn zij op dat moment aan het netflixen of zijn ze iets anders op het internet aan het doen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee, ik ben elke avond alleen thuis.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zijn er meerdere mensen tegelijk in de straat bezig op een beeldscherm en kan iets van de stroomkabels dat niet verdragen en daardoor gaat het spel dus waarschijnlijk laggen.