Wat moet je doen als de verbinding van je ps4 controller niet gelijk loopt met je ps4?

Hij loopt zins een tijdje soms een beetje achter

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Ik zou de volgende handelingen even proberen.

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/accessories/controller--headset---playstation-camera/fix-ds4-controller-issues/

De DS4 'vergeten' en met het PS4-systeem koppelen
Als je DS4-controller niet met je PS4-systeem wordt gekoppeld, volg je de onderstaande stappen om de controller opnieuw te koppelen.

-Ga naar [Instellingen] > [Apparaten] > [Bluetooth-apparaten].
-Selecteer het apparaat dat je wilt koppelen en druk op x en vervolgens op de OPTIONS-toets > [Apparaat vergeten].
-Sluit de controller rechtstreeks aan op de PS4 met een USB-kabel.
-Druk op de PS-toets om op de PS4 in te loggen.
-De lichtbalk moet blauw worden, wat aangeeft dat de DS4-controller is gekoppeld.

De DS4-controller resetten
-Schakel de PS4 uit en haal de stekker van systeem uit het stopcontact.
-Zoek de kleine reset-toets op de achterkant van de DS4 dicht bij de L2-toets.
-Gebruik een klein voorwerp om de toets in het gaatje in te drukken. Houd de toets ongeveer 3 tot 5 seconden ingedrukt.
-Sluit de DS4-controller met een USB-kabel op de PS4 aan en druk op de PS-toets.
-Als de lichtbalk blauw wordt, is de DS4 gekoppeld.