SeIs het mogelijk om Nintendo Switch games over te zetten naar een ander Nintendo account?

Ik ben al een paar dagen op zoek naar een 2e hands Nintendo Switch op Marktplaats en ik kom vaak advertenties tegen met games die via de Nintendo eShop zijn gekocht. Dus ik ben benieuwd of deze games van het ene Nintendo account naar een ander account over gezet kunnen worden. Ik kan hier verder niks vinden op internet.
Sels moet Is zijn.

4 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/27713/~/how-to-transfer-digital-games-%2F-nintendo-accounts-between-nintendo-switch

Antwoorden (1)

Nee, die spellen zijn gekoppeld aan het aankoopaccount.
Als u op zoek bent naar gratis Switch-games, moet u uw Switch jailbreaken. Probeer deze Rcm Loader-tool en het is heel gemakkelijk om te doen.
Controleer onderstaande link: