Hoe lang kan een ps4 pro aan staan?

Hoe lang kan je een ps4 pro aan laten staan zonder dat dat slecht is voor de ps?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (1)

Het apparaat kan in principe jaren lang 24/7 aan blijven staan. Daar is rekening mee gehouden met het ontwerp.

Qua levensduur zijn er voor- en nadelen door je PS juist wel of niet aan te zetten, maar over het algemeen is er meer slijtage door het werkelijk spelen op de PS dan door hem aan te laten staan. Dat laatste is nauwelijks een factor.

Voor het milieu en je elektriciteitsrekening is het natuurlijk een ander verhaal...