Welke controller moet ik kopen voor pc gaming?

Om meer specifiek te zijn. Ik wil graag fifa 18 op de pc spelen. Nu kan ik fifa natuurlijk gewoon kopen. Echter vroeg ik me af wat voor controller ik nodig heb.

Ik neig naar de xbox controllers. Echter zijn er dan draadloze varianten, bedrade en ook nog iets met plug en play en losse accu's. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zou iemand mij kunnen vertellen welke xbox controller ik zou moeten kopen? 360 of One maakt me hier verder niet uit.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
LeonardN
6 jaar geleden
Dat moet je uiteindelijk zelf weten. Ik heb voor mn PC een "XBox 360 controller for PC". Die is draadloos en heb er oplaadbare batterijen. Werkt prima.

Antwoorden (1)

De keuze is puur afhankelijk van jou persoonlijke voorkeur. Vind je het vervelend als de controller aan een draad zit, dan moet je voor een draadloze gaan. Echter is het grote voordeel van een bedrade controller dat het gewoon altijd meteen werkt. Daarnaast is het enige dat van belang is dat de controller compitable is met Windows (als je windows gebruikt).