Waar een PlayStation 4 Pro te verkopen als marktplaats geen optie is en je jonger bent dan 18?

Hooi,
Ik heb pas een ps4 pro gekocht ben er alleen niet zo tevreden mee... Hij ziet er ongebruikt uit net zoals de controller en heb alles nog van de doos, tot het originele ongebruikte mono oortje ook de zakjes waar alles in heeft gezeten met de plastic sluit buigertjes om ze maar zo te noemen. De 30 dagen return trial is verlopen en heb rondgekeken maar je moet overal 18 zijn om hem te verkopen. Marktplaats is geen optie wegens een slechte ervaring. Kan iemand helpen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

1. Rommelmarkt
2. Aan vrienden of familie
3. Verkopen aan winkels die dat opkopen
4. etc etc..

Beste is 2dehands.nl