Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent het rode licht op mijn ps4?

Gisteren moest ik een nieuwe gebruiker aanmaken op mijn ps4 (op de oude was er data beschadigd), maar nu blijft er een rood licht branden (knippert niet) als ik m heb uitgezet (daar waar normaal blauw of wit licht brandt). Wat betekent dit en hoe kan ik het uitzetten?

Toegevoegd na 11 minuten:
Bij nader inzien is het licht trouwens meer oranje als rood.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
16.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het oranje licht staat voor de standby-modus. Het betekent dus dat je je PS4 niet volledig hebt uitgezet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er wordt aan gebruikers geadviseerd om de PS4 volledig af te sluiten, de stekker uit het stopcontact te halen en drie minuten te wachten. Ook kan je proberen om in safe mode op te starten om de console opnieuw in te stellen. Dat zorgt er echter wel voor dat alle gegevens op het opslaggeheugen worden verwijderd.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hey er is een veel makelijkere manier als je de home button ingedrukt houd en je gaat dan naar stroom staat er toch keuze uit rustmodus en ps4 uitschakelen. Je moet dan gewoon je ps4 uitschakelen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding