Wij hebben een Ps4 met Black ops 3 en de season pass, maar nu wil ik een nieuwe ps4 kopen met Black ops 3, moet ik dan de season pass opnieuw kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee de Season Pass staat gewoon op jouw PlayStation Plus account. Tenzij je dus van PlayStation + account veranderd, dan ben je hem wel kwijt. Als je op je nieuwe PlayStation inlogt hoeft hij er nog niet meteen op de staan maar dan staat hij wel in je bibliotheek en vanuit daar kan je hem gratis downloaden.