heb je een snelle processor nodig om playstation remote play te kunnen doen?

ik zou graag playstation remote play willen doen maar je hebt een Intel Core i5-560M-processor 2,67 GHz of Intel Core i5-2450M-processor 2,50 GHz nodig. maar is dit ook mogelijk met een langzamere dan die 2?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De benodigde specificaties zijn:

A computer with either of the following operating systems.
Windows® 8.1 (32-bit or 64-bit)
Windows® 10 (32-bit or 64-bit)
Intel Core i5-560M Processor 2.67 GHz or faster
Intel Core i5-2450M Processor 2.50 GHz or faster
When setting [Video Quality for Remote Play] > [Resolution] to [Best (1080p)] and [Frame Rate] to [High] on a PS4™ system (CUH-7000 series).
100 MB or more of available storage
2 GB or more of RAM
1024 x 768 or higher display resolution
Sound card
USB port

Toegevoegd na 3 minuten:
Het kan mogelijk zijn dat jouw computer trager gaat werken en dan kan je een slechte ervaring krijgen. Je kan het wel proberen, maar het wordt niet aanbevolen!