Welke monitor voor ps4?

Ik wil graag een monitor voor mijn ps4. Alleen ik weet nog niet helemaal wat
het beste is, een tn of ips paneel. Graag zou ik van jullie kant ook wel willen weten wat jullie mij zouden aanraden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

TN panelen hebben een snelle response tijd en koste meestal minder, de nadelen: de kijkhoek is meestal slecht en duidelijke verkleuring bij een bepaalde hoek.

IPS panelen wordt meestal voor grote monitoren gebruikt het heeft uitstekende kleurweergave een nadeel is het zwartweergave.