Welke monitor kan ik het beste nemen voor mijn playstation 4?

Ik heb nu mijn playstation 4 aangesloten op mijn tv, alleen ik begin het een beetje onhandig te vinden. Hij hangt iets hoger zodat ik in bed het beeld goed kan zien, alleen voor mezelf is het te hoog als ik zit te gamen voor het scherm. Nu zit ik de laatste tijd veel bij mijn bureau, dus ik dacht waarom zet ik daar geen monitor neer zodat ik gewoon achter mijn bureau kan gamen. Nu is mijn vraag wat voor monitor kan ik het beste nemen. Mijn budget ligt rond de 200 euro.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een met boxen, een HDMI-ingang en lage inputlatency.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
boxen is geen must want ik gebruik een headset, maar hoeveel inch en welke resolutie is aan te raden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1920x1080 aangezien dat de resolutie is die de PS4 ook meestal uitstuurt. Inch is afhankelijk van hoever weg je zit en eigen voorkeur.

Antwoorden (1)

Ik Zou Deze nemen:
LG 24M47VQ
http://www.monitorstore.nl/product/573249/category-187852/lg-24m47vq.html
€140 en 24" en Full HD
LG heeft sowieso fijne beeldschermen
deze is ook door Hardware.Info beoordeeld als 'Great Value'
Dit betekent dat er een Goede Prijs/Kwaliteit verhouding is