Waarom blaast mijn playstation 3 hard?

Ik heb dus een gejailbreakte playstation 3, die dus erg hard blaast wanneer ik een spel speel. Ik heb al een soort van "fan test" gedaan, waardoor hij zichzelf dus zou moeten doorluchten. Dit heeft alleen niet geholpen. Aangezien ik hem niet wil laten doorbranden zet ik hem dus uit, wanneer hij zohard blaast.
Ik heb hem bij http://www.consolehacks.nl laten ombouwen.
Hij heeft dit nog nooit eerder gedaan, tot nu dan...

Het gaat om een playstation 3 slim (niet de super slim).

Weet iemand wat ik moet doen?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb de playstation met de jailbreak ongeveer een half jaar, maar het probleem doet zich pas een week of 2 voor. Ik denk dus niet dat dit door de jailbreak komt...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ik heb dat ook wel eens als er iets op mijn playstation ligt. Probeer je playstation is op iets van ijzer te zetten zodat het van de grond af is. Ook helpt het je PS3 weg te houden van ander apparatuur. En als dit niet werkt ligt het denk ik aan de fan (Ventilatortje in de PS3)