waarom connect de Wii niet met mijn Wiicontrolers?

hallo iedereen,
vanmiddag wilde ik gaan wiien maar mijn Wiicontrolers deden het niet meer ik heb de batterijen vervangen en de rode knoppen op de Wii en de controllers geprobeerd. wat het vreemde van het verhaal is, is dat als ik op een knop druk op een van de controllers dan knipperen alle 4 de lampjes twee keer en dan stopt het, terwijl als ik de Wii uit zet de controllers blijven knipperen als ik op één van de knoppen druk.
weet iemand wat hier aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit al geprobeerd?
https://www.nintendo.co.uk/Support/Wii/Troubleshooting/Wii-Remote-Controllers-amp-Sensor-Bar/Wii-Remote-was-synced-but-no-longer-works/Wii-Remote-was-synced-but-no-longer-works-244267.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat heeft gewerkt heel erg bedankt

Antwoorden (1)

1. Druk op de POWER-knop op het Wii-systeem, om het systeem aan te zetten.
2. Verwijder het batterijklepje aan de achterzijde van de afstandsbediening die je met het systeem wilt synchroniseren en open het SD-kaartklepje aan de voorkant van het Wii-systeem.
3. Druk kort op de SYNC-knop achter het batterijklepje van de Wii-afstandsbediening en laat de knop weer los. Druk vervolgens kort op de SYNC-knop achter het SD-kaartklepje en laat de knop weer los.
4. Als de spelerslampjes stoppen met knipperen, is de synchronisatie voltooid. Het brandende lampje geeft aan voor welke speler (1, 2, 3 of 4) de afstandsbediening is gesynchroniseerd.
Doe dit voor elke controller, dan zou het moeten werken