Hoe kan ik mijn Dual Shock controller voor de ps4 laten drogen wanneer deze in water gevallen is?

Mijn controller is zonet in het waterbakje van de kat gevallen. Voorlopig lijkt hij niet te werken. Hij had wel een lege batterij maar kan ook niet opladen na dit ongelukje. Hoe kan ik hem alsnog redden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (1)

Een zak met rijst kan je redding zijn
dus goed afdrogen en hem in een zak met rijst stoppen kan helpen ?
eventueel op warme plaats en zo nu en dan keren ?
geen garantie natuurlijk, maar dat is denk ik wel de enige oplossing
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Had ik ook al aan gedacht maar heeft het wel zin om die gewoon in rijst te leggen aangezien de buitenkant niet echt nat is? Op internet zegt men dat men de controller best open maakt maar tegelijk zegt men ook dat je ook veel mis kan doen daarmee. Voorlopig ligt hij gewoon te drogen.