Wat staat er allemaal in het frans bij black ops 3 FR i.p.v. ENG?

Ik wil black ops 3 pre-orderen maar nu is de Engelse versie uitverkocht. Als ik de Franse koop, staat dan heel het spel in het Frans? Of juist het cd hoesje?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je Black Ops 3 in het Frand koopt zal op het hoesje waarschijnlijk een Engelse en Franse omschrijving staan, net als bij de Engelse versie misschien wel een Duitse of Franse omschrijving staat. Als jij Black Ops 3 in het Frans besteld is je spel ook in het Frans.

Toegevoegd na 1 minuut:
Frans*

Toegevoegd na 1 minuut:
Bestelt*