Is er een mogelijkheid om GTA V offline te spelen op de XBOX360?

Ik wil GTA V soms ook eens op mijn kamer spelen, maar heb daar geen bedrade internetverbinding. Ik kan GTA V vervolgens wel spelen maar niks opslaan, ik zou dus elke keer van begin af aan beginnen. Is er een mogelijkheid om GTA V zonder internetverbinding te spelen én het te kunnen opslaan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Het moet kunnen zonder internet verbinding. Als je naar je safehouse loopt en in je bed gaat slapen kan je het opslaan ook als kan je via je mobiel het icoon Quick saven dat kan ook als je dat goed doet hoor je bij het opstarten van het spel gewoon weer te spawnen op het verhaal lijn van waar je gebleven bent. Als je Quick save gedaan hebt spawn je op de plek waar je dat gedaan hebt