Linker tumbstick op ps4 zit los, hoe kan ik deze strakker zetten?

Ik heb laatst elastiek over mijn ps4 controller gedaan maar toen is de linker tumbstick losser gaan zitten dan de rechter, hoe kan ik de linker tumbstick weer wat strakker zetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi Nick,

Als elastiek echt niet meer werkt, zul je de controller waarschijnlijk open moeten draaien. Dit is niet heel lastig, zie het filmpje voor een duidelijke stap voor stap uitleg.

Kijk echter eerst of je geen garantie meer hebt op je controller! Dit is ten eerste makkelijker en als je de controller zelf opendraait maak je de zegel kapot en heb je geen recht meer op deze garantie.

Succes nog!
Gr. T