mijn disk blijft in de playstation 3 zitten. hoe krijg ik hem er uit?

ik heb een playstation 3 fat 60 GB maar hij wil mijn disk niet terug geven en ik wil een ander spelletje spelen :( help me please

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (1)

Schakel de PS3 uit(ga ervan uit dat je de normale PS3 hebt, en niet het Slim model)
door middel van de schakelaar bij het 220V snoer, zet daarna de schakelaar weer aan met de eject knop indrukt, hierdoor moet de disk er weer uit komen. Onder geen beding het apparaat openschroeven om zo bij de speler te komen, hierdoor vervalt meteen de garantie...

Bij Slim modellen zit ter hoogte van de CD sleuf aan de onderkant twee schroeven, schroef met een schroevendraaier de schroef die naast de blauwe schroef zit tegen de klok in, hierdoor komt de CD er een stukje uit, maar genoeg om 'm met de vingers te kunnen pakken.