Hoe kan ik GTA V laten werken?

Ik heb GTA V gekocht, heb alle 7 de DVD's geinstalleerd.
Toen heb ik een account gemaakt bij Rockstar Social Club maar bij het inloggen sluit de launcher en zegt ie dat ie niet meer reageert.

Wat kan ik doen om GTA V werkend te krijgen?

Toegevoegd na 23 seconden:
Het gaat trouwens om de PC versie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Helaas gaat het hier waarschijnlijk om problemen met je PC.
Open deze link even met je pc:http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Probeer eens hoe goed je PC is en of dat in de buurt komt van de min. Systeemeisen. Het kan zijn dat er staat dat je PC, GTA V niet kan gebruiken, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Maar als je pc er erg ver naast zit, kan GTA V wel eens een miskoop voor je zijn.
Laat even horen wat de uitkomst van de test is, misschien heb ik het mis..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk even goed of je alle drivers hebt, installeer het anders even opnieuw.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet welke computer/laptop jij hebt, maar voor sommige spellen heb je een goede cpu nodig, hier kwam ik ook later achter toen ik advanced warfare had gekocht. :-( . Ik weet niet of dit in jou geval het probleem is.