wanneer kun je je ps4 ingame naam verranderen?

Ik heb echt een k** naam ik wil m zo snel mogelijk verranderen want ik word er mee geplaagt soms haha is best vervelend, dus wanner kan ik het doen?! Ik weet dat het OOIT een x komt maja WANNEER?!
Ik kan een andere acc aan maken maaar ik ben nog wel zeker een jaar actief als PlayStation plus dus zou zonde zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je geen subaccount maken op je PS4? Of kan alleen het hoofdaccount gebruik maken van Plus?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm, weet ik niet heb m nog maar een week of 2.. Ik zal is proberen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan sowieso even een ander account aanmaken op de PS4, kan je andere mensen laten beginnen met een spel ipv dat ze op jouw savegame door moeten gaan. (althans ik doe net of alles op een PS4 hetzelfde werkt als op een PS3).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik nieuwe acc aan maak dan kan ik op die acc niet online gaan...

Antwoorden (1)

Dat is jammer. Je kan je naam niet veranderen. Tenminste, nog niet. Je kan wel en nieuw account aanmaken, maar dan verlies je je aankopen, trofeeen, vrienden, en meer.

Er is heel veel vraag naar deze functie. Deze functie komt niet omdat ze willen vermijden dat je bijvoorbeeld online gaat met Far Cry, een aantal mensen gaat lastigvallen, vervolgens je avatar verandert, je username verandert en vervolgens bij Call of Duty hetzelfde doet. Ze willen deze functie wel mogelijk maken, maar dan wel op een manier waarmee je wel herkenbaar blijft. Ze zijn dus van plan om dit mogelijk te maken.

Maar het antwoord op je vraag in eht kort: Je kan je naam voorlopig nog niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja kyk weetje wat het is... het is toch niet zo moeilyk.... jy maakt een naam jy valt mensen lastig en vervolgens verander je je naam.. jou vorige naam waar je mee lastig hebt gevallen moet dan toch geregistreerd staan? En trouwens okal kun je niet je naam veranderen ze vallen je toch lastig, hoe dan ook... hoe je het went of keert daar hoeven ze hun naam niet voor te verranderen... het gaat er om dat je dan je naam kunt veranderen, misschien wil je dat dan niet, in dit geval is het by my dat de naam gwn echt slecht gemaakt is door my zelf... maar iemand anders wil zn naam gwn veranderen puur omdat de naam niet leuk is en een negatief invloed heeft op jou speel plezier.. neem een voorbeeld aan bf4 daar kan dat gratis, juist omdat er mensen zyn die kloten, de slachtoffers kunnen zo hun naam verranderen en klaar.. of voor de niet slachtoffers soms wil je gwn je naam veranderen. Ik snap in iedergeval jou stand punt, en toch bedankt voor je antwoord renchon.
Zit te veel voor en nadelen aan dit. Greetz, AkodA.