Hoe kan ik ervoor zorgen dat de lichte kleuren ook 3d worden op mn new 3ds xl?

Op mijn new 3ds xl zie ik alles wel goed in 3d behalve de lichtste kleren, zoals wit. Als een plaatje wit is zie ik gewoon 2 beelden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Waar je last van hebt is ghosting. De oorzaak is een luchtlaag tussen de verschillende lagen van het display waar witte en andere felle kleuren sterk op reflecteren. Hoe donkerder het om je heen is, hoe meer last dit geeft. Je kan de helderheid van het display omlaag brengen om dit effect te verminderen. Het effect helemaal weghalen kan niet. Dit is het enige echte nadeel van deze techniek. Toch prefereer ik dit boven het dragen van een brilletje.