Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met 2 mensen online spelen op één PS4?

Ik was net met een vriend van me op mijn PS4 aan het spelen, maar toen we online wilden gamen en de 2e player zich aan wilde melden (op 'x' drukken) kwam er te staan dat dat account óók een PS plus lidmaatschap nodig heeft. Als het goed is is dat niet nodig, maar hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
55.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

volgens PLAYSTATION is dit helaas wel nog aangezien de desbetreffende medespeler geen account heeft om dat PLUS-spel te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is inderdaad vreemd. Je hebt namelijk inderdaad maar één abonnement voor je hele huishouden nodig. Zolang er één account aan de PS4 gekoppeld is en deze als primaire console beschouwt, kunnen alle andere gebruikers van de voordelen van Plus gebruik maken. Dit betekent dat zij allemaal online kunnen gamen. Ook kunnen andere gebruikers gebruik maken van de content die de PS Plus-gebruiker heeft gekocht of via Plus heeft gekregen.

Zorg er dus voor dat je PS4 systeem ingesteld is als primair systeem:

Meldt je aan door [PSNSM] > [Activeren als je primaire PS4] > [Activeren] te selecteren.

Het zou nu moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste,
Je moet hiervoor 2 PlayStation netwerk accounts hebben met allebei PlayStation plus.Ook moet het een game zijn die je splitscreen kan spelen.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
neen, niet mogelijk….
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding