Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Probleem met mijn Playstation 3 kan iemand mij helpen?

Ik heb laatst de serie Band of Brothers gekocht. Dus ik denken, die ga ik ff kijken met mijn Playstation 3 (PS3). Ik doe hem erin en bij het opstarten van de DVD geeft ie een foutmelding, Terwijl die andere DVDtjes toch wel afspeelt.
Ik snap er helemaal niks van. De PS3 is up-to-date dus daar zal het denk ik niet aan liggen ;S .
Kan iemand mij helpen?
Heeft iemand hetzelfde probleem ? Zo, ja hoe heb je het verholpen?

mvg.

De DVDs heb ik bij V & D gekocht.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

80029946 - Attempting to play burnt Dual layer NTSC disc on a Pal ps3 (workarouns is to transfer files to ps3 via TVersity) (added 24th Sept 2007)

Dat is wat ik vind op het internet, ik ben niet bekend met de playstation maar je zou het via TVersity naar je PS3 moeten brengen en dan zou het moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar heb je de BoB gekocht? Wellicht in Amerika? Want daar hebben ze een andere regio code op de DVD's zitten. Die kun je dan niet in Europa afspelen en vica versa.

Je kunt de dvd misschien wel kijken, maar dan via een goedkope dvd speler, die zijn namelijk vaak regiovrij. Goodluck!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk een NTSC dvd gekocht terwijl je een PAL ps3 hebt.

80029946 U probeert een NTSC Cd af te spelen op een PAL Ps3 (Dit kan eventueel wel met behulp van TVersity )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding