ik ben een midweekje center parcs maar mijn xbox kan geen verbinding maken met het internet(kpn hotspot) weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Gelukkig is er genoeg verder te doen, gamen kun je thuis ook

Antwoorden (1)

Een KPN hotspot werkt met een authenticatie op basis van een Radius oplossing, dus als jij als KPN klant de gebruikersnaam en password invult op de webportal/landings page van Center Parcs, dan genereert deze radius server een security token die als WPA2 key geldt, nu snappen de meeste mobiele apparaten deze manier van authentificatie echter de XBOX niet, die verlangt een WPA2 key/wachtwoord.
Daarom werkt het niet... echter kun je een mobiel apparaat via die KPN hotspot laten verbinden, en deze dan instellen als mobiele hotspot met een eigen WPA2 key/wachtwoord, en hiermee kun je de XBOX dan weer naartoe verbinden....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens desastreus voor jouw ping, dus ik zou niet online gamen ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij doet het top bedankt