hoe zorg ik dat mijn achternaam verdwijnt bij mijn ps4-profiel?

In-game staat er alleen mijn gebruikersnaam, die iedereen ziet. Maar als ik vrienden toevoeg zien ze mijn achternaam staan. Hoe haal ik die weg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Vanuit het PS4 hoofdmenu:
- Ga naar 'Settings'
- Selecteer 'PSN'
- Selecteer 'Privacy Settings'
- Vul je logingegevens in om door te gaan
- Ga naar de optie 'Real Name and Profile Picture'
- Zet beide vinkjes uit en druk op 'Confirm'

Nu zie je alleen PSN ID op je profiel online.
Zie bijlage voor plaatjes, hier staat ook nog uitleg hoe je dit op je eigen console uit zet (hierboven is alleen online)
Dat 2e gedeelte is alleen van belang als je gameplay videos en screenshots deelt en niet wilt dat je naam in beeld staat.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij staat er alleen:
-je ervaring delen
-verbinding maken met vrienden
-je vrienden en berichten beheren
en je informatie beschermen